Nice

Det börjar närma sig nu, det går för fort. Vissa saker borde hända nu, andra borde inte alls komma. Det blev ju nyss sommarlov, slutet av åttan, innan man märker de så går vi ut nian.
Val måste göras, ingen vill väl egentligen inte välja. Men vi måste. Ett av valen är redan gjort, nu väntar bara om det var rätt. Om det inte var det, hur gör jag då? Det går inte att ändra sig nu, gjort är gjort.
Det är sånt man oroar sig för sen. Nu är nu. Nu är inte då eller sen.

Fast de ända jag egentligen vill ska komma, hända och vara är att underbara Nice ska komma. Förhoppningsvis blir allt som det ska, annars inte. Bara tiden kan veta.



Och ni som kommernterar hennes ålder, att hon är för ung och att jag inte kommer kunna utbilda henne. Säg de direkt istället om ni inte tycker jag kan rida, fine, erat problem. Orkar inte med sånna.
Men jag tror det kommer gå, att hon kommer bli en fin ponny och jag kommer trivas med henne. 
Nisse, vi ska allt visa dom ! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna:)

Jag tror det kommer gå jättebra!:)

2011-07-06 @ 15:47:47
Postat av: paula

Tänk dig Nisse på julen med en tomteluva på! Haha Nice Nisse! Så gulligt! :) <3

2011-07-07 @ 08:25:27
URL: http://pauladrarochfotar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gammal är hon?



/En som hoppas på att det går bra

2011-07-18 @ 11:37:32
Postat av: Malin

Åh nice, hon är ju sjukt fin & så arbetsvillig! :)

Det kommer nog gå super bra med henne! ;D

2011-08-01 @ 23:40:16
URL: http://nyylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0