JAG kom på en grej

Jag har kommit på en liten rolig grej. Att varje vecka ha ett tema jag skriver om. Som tex. denna vecka kan jag ha tävling eftersom jag tävlade i helgen, och då skriver jag om allt man kan tänka sig i en tävling. Även hiss/diss kommer vara om något på eller inför en tävling. Låter det intressant? Okej, jagvet att jag inte är jättebra på att fullfölja det jag kommer på, men denna gången ska jag verkligen verkligen försöka. Såklart kommer det nog inlägg som inte har med temat att göra, men dom flesta kommer vara om just den grejen jag väljer at ha som tema. Ni får såklart också komma med olika teman ni vill att jag ska skriva om. Ta något ni vill veta eller kanske lära er mer om.

Tänk på saken och kommentera sen.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Bella

Det blir awesome :D

Det är alltid roligt med olika outfits å sånt också :)



Kram

2011-06-22 @ 12:26:44
URL: http://livetsomponnyryttare.blogspot.com/
Postat av: :D

Det blir toppen! :D

2011-06-22 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0