Lite random, men jag har inget annat att skriva om

Som ni ser på överskriften så skriver jag lite random saker som egentligen inte hör hemma här, men tänkte att de kunde vara lite roligt. Typ lite olika dagboksgrejer från när jag var liten. Notera att det är stavfel och inga punkter xD

- Idag var jag på ridningen jag red tasmina vi rider samma häst 4 gånger detta var 3 gången vi hoppade det är skojj och så sa sofia att vi skulle rida barbaka nästa gång för det är sista gången för terminen. När vi hoppade så fick jag skänkla på tasmina hela tiden för hon stannar alltid vid hindret och sen går hon över det så jag fick skänkla på henne hela tiden så det inte skulle bli så men det blev det ändå fast sista gången fick jag lite fart på henne och hon hoppade över hindrerna utan att stanna först. -


- Idag var jag på ridningen jag red tasmina och jag fick gör iårdning henne för första gången det var bra tycker jag. vi red ut vi skrittade, travade och galopperade det var första gången vi galopperade när vi är ute och rider.


HAHA! så skojj att läsa! :D Tyvärr så hittade jag inte min gamlagamla dagbok med ännu äldre saker i. Får leta reda på den ;)

 

Kram! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0