Putte idag

Ridningen på Putte idag gick inte alls som jag tänkt mig. Eller han gick skitbra i högervarvet och gjorde vad jag bad om, men i vänster var det som att han glömt allt. Helt tomt lixom. Han var stel, sket i skänkeln och svängde inte när jag svängde lixom. Fast jag tror mestadels det beror på att jag rider mycket sämre i vänstervarvet, och så har han det mycket enklare i höger. Inte alls nån bra kombination...
Men förhoppningsvis skörper vi oss båda till på söndag.

ÄNTLIGEN hade vi skolavslutning idag. Så himla trist när brorsan fick det en vecka tidigare och log å sov när jag hade lektioner, men nu har jag också sommarlov. Göttans! Fast egentligen känns det inte som att vi har sommarlov, helt overkligt egentligen.

Har också valt en häst nu som jag ska hyra. Men jag kommer inte säga vem det är så ni får längta lite tills jag tar hem den. Haha, alla i stallet försöker psyka mig för att jag ska försäga mig, men nej, det händer inte! Mohaha! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0