Tävling 19/6-2011

Framridning:

På framridningen var han verkligen jättefin! Han har typ aldrig gått så bra så han var superduktig och jag supernöjd. Detta gjorde då att jag kände att det faktiskt fanns en chans att han gick bra på banan. Egentligen fick jag en ganska kort framridning, eller kort var den väl inte, men jag skrittade ganska mycket vilket jag tror var bra för han blev inte alltför trött.

På banan:

 

Han var verkligen SUPERDUPERJÄTTEDUKTIG på banan. Han gjorde sitt bästa och lyssnade på mig jättebra. Som sagt så var han inte så trött vilket var bra, fast jag tror nog att han inte skulle gjort lika bra ifrån sig om jag hade ridit fram längre. Jag var iallafall jättenöjd med honom och faktiskt första gången var jag nöjd med min ridning.
Måste också lägga till att han faktiskt aldrig varit i den manegen själva banan var och han blev inte rädd en ända gång, eller jo, fast det vara bara när dom stängde porten och det kan jag förstå. Men sen var han super lugn och brydde sig knappt om nåt. Duktiga polle!

Resultat:

 

A, det vill jag väl egentligen inte prata om för domarn var verkligen sååå orättvis! Fick skitdåliga procent och tycker jag förtjänar mer, men vad ska man göra? Vissa domare favoriserar vissa hästar för att dom är söta eller liknande, och det tycker jag bara är så lågt! Men iaf, jag är nöjd över Putte och hoppas verkligen jag får starta han en gång till nångång för han kan nog komma långt!

Gulligull!


Fler bilder kommer när jag fått dom.

Älskar dig Putte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0