Tråkigt

Som jag skrev i tidigare inlägg så skulla jag och två andra bygga en terrängbana. A, vi gick ut i skogen och hitta ett asbra ställe där vi började rensa på grenar och andra saker som var i vägen för hindrena. Vi hade kanske varit där i tio minuter när jag och en annan skulle lyfta en ganska stor gren och gissa vad som bor där? Jo, där bor jordgetingar och dom var inte direkt glada. En av oss blev stucken och vi andra sprang! Tack å lov så låg det precis vid stigen så vi behövde inte springa så långt. Hon som blev stucken mår bra och vi alla lever, men en sak kan jag säga och de e att vi inte går tbx dit igen! Antagligen kommer ingen av oss våga leta efter ett nytt ställe ifall de bor jordgetingar där också.
De e väldigt synd, för det hade varit sjukt kul att kunna hoppa lite terräng ibland...


(bild tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0