Vem är jag?

Om ungefär en månad fyller jag femton, det betyder alltså att jag går i åttan. Är för det mesta glad och hjälper gärna till. Själv har jag ingen egen häst men jag är ändå i stallet varje dag. Har skrivit om Långben som är en av mina sköthästar som jag har en gång i veckan. Citizen är den andra som jag har 2 ggr i veckan. Rider också på ridskola 2 ggr i veckan vilket gör att jag lär mig samtidigt som jag rider själv, det ger väldigt mycket och jag går framåt istället för att fortsätta trampa på samma ruta.
Det finns egentligen inte så mycket att säga. Har ioförsig berätta hur det gick idag.

Vill ni veta något mer, kommentera!



Lillie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0