9 timmar i stallet- Göttans!

Har varit i stallet 9 timmar idag, de e helt sjukt! Som tur e så hade vi studiedag så jag kunde vara med när Kasper åkte... Lilla plutten, men han var snäll och allt hade gått bra.

Har även hittat en häst jag kanske ska provrida, och ja, det är en häst. Hela 163cm i manken, galet! Det kommer bli sjukt kul, fast vi kommer behöva åka till Uppsala för att provrida. Hm... Nejdå, inte alls långt. Kommer bara ta mer än 5 timmar på vägen dit, sen lika mycket tillbaka. Men det är det så värt.

Nu måste jag plugga på svenska, för vi ska ha prov imorgon.
Vi hörs alla! :D

Kram!


Kommentarer
Postat av: ellinor

hej louise jag har en blogg nu med ett inlägg bara änn så länge haha men kan du länka den jag länkar din blogg på min www.tnmn.blogg.se

2011-05-18 @ 22:13:25
URL: http://tnmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0