Tidsinställt- skulle egentligen komma upp i morse

Just precis NU går jag till bussen. (7.15) Sem går den vid 26 över. Ingen sovmorgon idag inte, meeen det spelar ingen roll för idag är det chilldag!
Längtar så himla mycket för ikväll, Sara ska ju sova här då. Det kommer verkligen bli jätteskoj. Vi tänkte kolla på flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes.
Fast först ska jag till stallet och ta Citizen och sén ska jag filma en grej, men det är bra för Sara skulle på n´ån grej och om jag går till stallet slipper jag sitta och tråka ihjäl mig! :D Stackars er som måste läsa detta, men tänkte att ni ville ha lite att läsa medans jag är i skolan.

Kram!




En liten hästbild också eftersom det är en hästblogg. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0