Vad ska jag skriva, tralalalala

Som ni kanske ser så kunde jag inte komma på vad jag skulle skriva på överskriften.

Som ni kanske sett så ska jag skaffa häst till hösten. Allt är i princip klart förutom att jag inte vet vilken häst jag ska ha. Jag kan heller inte boka provridning förrän en vecka innan midsommar. Alltså måste jag vänta, och det är jag inte bra på... Haha, inte jättebra tålamod. Längtar också sjuuukt mycket tills vi ska hämta henne/honom. Fast antagligen blir det en valack för det är bäst om jag har det i stallet jag ska stå.

Idag har jag iallafall ridit både Kaspetr och en häst som heter Juliette, hon kallas Julle. Med Kasper blev det uterill och med Julle paddocken. Var jättetrött efteråt. Fattar inte hur jag orkade igår, red 3 hästar då. Fast jag var ioförsig nästan död efteråt, men det var skojj! :D

Nu måste jag plugga NO för vi ska ha prov på fredag.
Godnatt och Kram!

Kommentarer
Postat av: :)

I vilket stall ska din häst stå? :)

2011-05-12 @ 15:22:13
Postat av: Louise

Just det stallet jag ska stå i har inget bestämt namn vad jag vet, men det liggen mittemot Långeberga och vi kallar det ``Kajsastallet, eller Valterstallet´´

:D

2011-05-12 @ 19:59:40
URL: http://hesti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0