Gästbloggare 2

Why, hello alla Lollos läsare!
Om ni har följt bloggen ett tag vet ni säkert vem jag är, om annars så kan jag dra en kort liten presentation:
Jag heter Frida och har gått i samma klass som Lollo sen förskolan. Det är alltså så vi känner varann :). Jag håller också på med hästar som ni kanske förstår. Förutom det håller jag inte på med så speciellt mycket på fritiden, har inga speciella intressen förutom hästarna med andra ord.
Förutom detta vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Eeeh, jag har ju gästbloggat här innan, så om någon är intresserad av att höra mer om mig finns det ett långt (tråkigt) inlägg om mig, kolla på det här --> http://hesti.blogg.se/2011/april/om-mig-frida.html
Det mesta stämmer väl fortfarande, antar jag.
Ja, det var väl allt då, orkar inte skriva mer. Om ni vill veta mer, så som sagt, tryck på länken. Det är riktigt intressant ;)
För att fylla ut lite lägger jag ut en bild som jag tog för jääättelängesen på Billdals KM på hästen som Lollo red (Jane). Jag vet, helt orellevant (stavning?) till vad jag skrev om, men jag har i princip inga bilder på mig själv eller någonting på min dator, och detta var den första bilden som jag hittade. Jag lovar, mina kameraskills är något bättre nu :)

/Frida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0