Lite svar

barbie om Kommentera! (::
fin blogg!

   
Olivia om Kommentera! (::
Kan du inte skriva om dom sakerna du allra helst vill ha? :D (Förutom häst ;))

   
Anonym om Kommentera! (::
Kan du inte skriva lite hiss/diss & snygga matichningar & utrustning ochsånt :D!


 

Fick lite svar på vad ni vill att jag ska skriva om. Självklart kommer jag skriva om detta med kanske inte just nu, just ikväll. Utan jag ska försöka skriva det imorgon så får ni det som tidsinställt. Vill ju att ni ska ha lite att läsa om när jag inte kan uppdatera varje dag.

 

Har även flörtat till mig några som kommer gästblogga lite. Det blir väl nice?

Jo, förresten. Tack alla ni som ska gästblogga! :D Blir superduperjätteglad därför! :D

Vill nån annan kanske också blogga lite här äre bara att skicka in nåt till min mejl så kanske jag lägger upp det! :D [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0