Lite skryt

Ska skryta lite nu. Haha Så grymt nöjd så alla måste veta! :D
Jag frågade våran idrottslärare om jag hade missat något eftersom jag varit sjuk hela denna veckan. Då sa han: ``Nej, inte med tanke på att du presterade med bästa poäng på provet.´´ Fattar ni att jag blev förvånad! Skrek typ över hela korridoren VA! typ tre gånger. Jag lixom! Heeelt otroligt! :D Så nu är jag glad och kan skryta om allt möjligt! Haha! MVG blev de, fast de kanske alla fattar! MOHAHAHAHA!

Red Robim idag. Det gick jättejättebra! Han gick verkligen skitbra och vi tränade på att fatta galopp från skritten. Vilket han gjorde ganska bra och han lyssnade super! Lite spänd och tittig för det blåste ganska mycket och han hade redan blivit rädd för en cykel, en katt och en flygande jacka. Så han var rejält uppskrämd. Men jag tyckte han var duktig och skenade inte ut ur paddocken som han har gjort en gång ;) Hade önskat att jag hade lite kort så nu kunnat se. För det gick BRA! Nu har jag flera saker att skryta om xD Haha :D

Imorgon ska jag iallafall hoppa Kasper med Frida och Robin. Det kommer bli skojj! Hoppas på att få lite kort. Nån som vill ta?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0