Badat

Morsning korsning!

Har någon badat än?
Kan säga att jag inte har gjort de. Tänkte göra det igår så jag bytte om och var nära på att hoppa i, så kände jag på vattnet, gick upp igen och bytte om. Det var svinkallt! Så ja, jag har inte badat och vet inte om jag kommer heller :)

Har inte haft så mycket för mig nu på sistonde så det finns inte så mycket att skriva om.
Men kan ju berätta att jag ska baka till ett ställe som heter gästgiveriet, för dom ska typ sälja där eller nåt. Det blir skojj!

Marsvninen har fått komma ut i den gigantiska buren och dom lever livet, jag har sett en sårk och doppat tån.
Sommaren är fulländad! ;D

(Detta kommer upp på tisdag, men jag skrev det idag, söndag)

Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är BRA det Lollo, tån är alltid något!!

2011-07-20 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0