Ny dag

Ny morgon, ny härlig dag! :D Så känns det för mig och massa andra, men så läste jag en blogg om en person som inte alls känner likadant. Blir så ledsen när jag läser den... Ni borde checka in: www.mittensammalivee.blogg.se

Iallafall, har inte så mycket planer för dagen. Tänkte att jag kanske, men bara kanske ska börja packa min väska idag. Det brukar nämligen vara så att jag gör det precis innan vi ska åka - alla blir försenade, och ja, jag glömmer hälften. Inte så smart kanske, men jag e inte så planerig av mig, iaf inte när det gäller att packa xD Nån som är likadan?

Funderar på att kanske sticka til stallet en stund, även om ingen är där. Kan ju ioförsig flörta dit mig nån så kan man bara vara lixom. Det är gött de med! :D

 

Kramar alla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0