Länge sen sist.

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev och jag hoppas alla vet varför. Om inte så drar jag det igen. Jag var hemma hos en kompis på skräckfilmsmaraton igår och sov över. Det var verkligen jätteskojj! Haha, vi var sju stycken och alla satt å tryckte i ett hörn när vi såg barnhemmet. Den va skitläskig, men ändå bra, man liksom hängde med i handligen och det gjorde man inte i filmen vi såg innan den, så himla konstig... :D Men vi hade det mysigt och åt tonvis med godis ;) Så för första gången på hundra år så är jag inte godissugen, och jag lovar, de är inte likt mig :)
Sen efter filmerna sov alla förutom en över och det var också skitskojj, stackars Frida som missa resten, för vi hade de galet kul å Klara blev kär i en groda som heter Michael Lackson, och han kan dansa som Michael Jackson. Okej, jagvet, lite konstigt men typ alla gick på sockerkickar xD
Och bara för att jag hade somnat när vi skulle sova så missade jag när Sabbe låtsades prata i sömnen, hmm...

Iallafall. Red Putte idag och det gick GALET bra! OMG! Hästen har aldrig gått så bra, inte med mig iaf ;) Tränade inte på så mycket utan red runt lite bara för de va sjukt varmt så jag orka inte. Men jag är nöjd så imorgon blire att träna på något, kanske längnningar eller nåt annat han inte kan. Eller han kan nog, bara att jag inte kan sitta ner när han ökar för han är sjukt skumpig och jag är sjukt kan-inte-sitta-ner-på-en-skumpig-häst HAHA!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0