NÖJDELINÖJDNÖJD!

Har varit hemma från skogan idag för jag har inte mått bra alls, är skitförkyld och ont i halsen, nicht roligt!... MEn så kom jag på att jag hade Putte så jag gick upp typ halv tolv för att ta honom, och det var asskönt för det var knappt någon där. Putte gick asbra och vi tränade på halter från trav. Han har talang! Jäklar vilka halter han kan göra! Som om han tränat på de hela livet! <3 Är jättesupermegaskitnöjd!!!! Längtar tills jag ska rida honom igen. :D

Gjorde typ klart allt på en halvtimma förutom ridningen så jag stog och borstade minst en timma. I vanliga fall brukar han gå runt en hel del för han tycker det kittlas, men har var supersnäll idag! :D Tror jag har blivit kör i hästen, bara så du vet Frida :D

Äre någon som vill ta kort nästa gång jag rider honom? Skulle vara grymt kul :D


Just nu sitter jag iallafall och kollar på nåt tråkigt tv-program.

Hare! Kram! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du tycker om honom! :)

Vill gärna se er snart!

2011-06-01 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0