Tanken idag

Senare idag tänkte jag lägga in ett inlägg om hur man knoppar, med bilder och allt ! :D Putte kommer antagligen få vara modell ;) Grejen är att jag måste komma ihåg att ta med mig kameran bara, för den glömmer jag alltid.
Iaf, det kommer och så tänkte jag lägga in lite om dom olika teman som jag tänkte ha på bloggen. Ni får gärna komma med förslag för än så länge så har jag kommit på 2 stycken, 3 med det temat jag har nu. Inte så mycket och därför vill jag veta vad ni vill att jag ska skriva om.


Denhär tänkte jag ha som header, men den blir enorm just för att den e så lång. Eller de kanske inte stör er? Om ni vill så kan jag prova lägga upp den så får ni se hur det blir :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0