Bad update

Jag vet, ni fick ingen inlägg igår, men jag kom hem jättesent och var tvungen att fixa iording mig, så jag hann inte, tyvärr.

Men allt har gått bra både idag och igår på praon och vi har gjort allt man kan tänka sig. Putsat, mockat, fodrat,släppt in/ut, tvättat krubbor, och imorgon ska vi rida. Det blir skojj. Haha, vi ska vara med i nån vuxengrupp klockan kvart över åtta på morgonen. Vi får se hur det går. :D

Red Putte idag. Det gick bra och jag tränade på att öka och minska volter. I skritten gick det jättebra i slutet. Hoppade även några språng och det gick skitbra! Han är jätterolig att hoppa, bjuder och tycker det är skojj, fast han kan typ bli osäker om det blir för högt så vi körde med sockerbitar. :D
Har tyvärr ingen bild på honom så får se till att skaffa det.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0