Stressig dag

Idag har det verkligen varit en stressig dag. Först upp vid 8 för att ta Kasper. Klättrade honom idag och det gick så himla bra! Han jobbade med ryggen asmycke och efteråt var han skitmjuk. Känner också att jag är nöjd med min ridning för en gångs skull.

Sen skulle vi äta lunch och efter det stack jag och Sara till Börjes och Svensk ridsport. Där köpte jag en hårnät med rosett och en grej så de ska se ut som att man har en skjorta under kavajen. På Börjes hade dom tvåårsjubileum så där köpte jag ett bett och tog en tårtbit. Supergott även om jag inte är så förtjust i jordgubbssylt.

Sen bar de av till Billdal för mötet och nu är jag hemma igen. Ska snart äta tror jag sen blire nog att gå å lägga sig för imorgon ska jag upp tidigt. Antar at jag kommer glömma allt och måste åka tillbaka. Så likt mig! xD Haha en gång än rjag skulle åka till stugan på julen så glömde jag min vinterjacka OCH mössan, just då var det kanske 30 minusgrader ute så det var inte så bra. Ja, det säger väl de mesta, jag glömmer saker och det kommer jag nog göra imon också :D

Kan lägga upp lite bilder från när jag klättrade idag när jag får dom
Kram!


Förresten smet Kasper idag när jag skulle öppna boxdörren, han bara sprang ut, utan grimma eller nånting. Så jag fick springa efter och blockera vägen. Haha charmiga hästen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0