Tidig dag

Vi slutade tidigare idag eftersom vi har haft friidrottsdag. Det var faktiskt ganska roligt, trodde inte de i början av veckan. Det roligaste var nog att hoppa häck. Egentligen är jag livrädd för att hoppa över häckarna elr va de heter, eller jag trodde jag var, fast sen hoppa jag över en och fortsatte. Det var skitkul och jag är stolt över mig själv! :D:D
Vi sprang också 200m, 60m, hoppade höjdhopp, längdhopp och kastade kula. Det gick brabra, förutom kasta kula för jag suger verkligen på det :)

Vid fyra sticker jag till stallet och ska rida lektion, vet inte vilken häst jag ska ha eftersom vi ska byta men jag hoppas på nån rolig. Vi ska få tillbaka våra protokoll från märkesridningen förra veckan. Jag vet nästan helt säkert att det inte är bra eftersom Corona var så fjantig och jag red inte alls bra. Menmen, det är sånt man får ta ;) 

Vet nån föresten nånstans där man kan ta grönt kort? Hade varit bra att ta det nu när jag kanske ska börja åka och tävla med hästen som kommer. Hittar jag inget får jag ta de nån annan gång.

Skriver mer när jag kommer hem ikväll. 
Kram!

 
Gillar denna bilden så ni får se den igen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0